Ενημέρωση

Τελευταία νέα και ενημερώσεις για τον συνεταιρισμό!

Η νέα σειρά αλλαντικών από φρέσκο ορεινό κοτόπουλο ΠΙΝΔΟΣ ξεχώρισε ανάμεσα στα Best Launching Europe Προϊόντα για το 2018

10
Δεκ 2018
Η νέα σειρά αλλαντικών από φρέσκο ορεινό κοτόπουλο ΠΙΝΔΟΣ ξεχώρισε ανάμεσα στα Best Launching Europe Προϊόντα για το 2018

Το μετάλλιο καλύτερου λανσαρίσματος κατά τη διάρκεια του έτους 2018 απονεμήθηκε στον Αγροτικό Πτηνοτροφικό Συνεταιρισμό ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ “Η ΠΙΝΔΟΣ” για τη νέα σειρά αλλαντικών ΠΙΝΔΟΣ από Φρέσκο Κοτόπουλο Ελεύθερης Βοσκής στην κατηγορία αλλαντικά κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων Best Launching EUROPE 2018. Τα βραβεία έλαβαν χώρα για πρώτη φοράστην Ελλάδα, την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 και διοργανώθηκαν υπό την αιγίδα του οικονομικού περιοδικού The Business Review στα πλαίσια του 18ου Συνεδρίου Marketing & Πωλήσεων παρουσία πλήθους εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας και του επιχειρηματικού κόσμου.

Από τον Απρίλιο του 2018, η νέα σειρά αλλαντικών ΠΙΝΔΟΣ από 100% φρέσκο ορεινό κοτόπουλο, χωρίς γλουτένη και με χαμηλά λιπαρά, προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό μία μεγάλη ποικιλία επιλογών για όλα τα γεύματα της ημέρας. Φιλέτο καπνιστό, Λουκάνικα Φρανκφούρτης, Λουκάνικα κοκτέιλ, Ηot dog, Σαλάμι πικάντικο κοτόπουλου, καθώς και το μοναδικό χωριάτικο λουκάνικο ΠΙΝΔΟΣ που μαζί με το κοτοπαριζάκι και το ρολό κοτόπουλο καπνιστό έχουν βραβευτεί σε διεθνή διαγωνισμό στις Βρυξέλλες, συμπληρώνουν τη σειρά των αλλαντικών από φρέσκο ορεινό κοτόπουλο ΠΙΝΔΟΣ.

Το βραβείο παρέλαβε ο Ανδρέας Δημητρίου, Πρόεδρος του ΑΠΣΙ «Η ΠΙΝΔΟΣ», ο οποίος δήλωσε «Όλοι εμείς στην οικογένεια του Αγροτικού Πτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Ιωαννίνων «η ΠΙΝΔΟΣ», είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για τη σημερινή βράβευση, καθώς αποδεικνύει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που δείχνει το καταναλωτικό κοινό στην οικογένεια της νέας σειράς αλλαντικών από φρέσκο ορεινό κοτόπουλο ΠΙΝΔΟΣ. Βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας εδώ και 60 χρόνια ήταν, είναι και θα παραμείνει η παραγωγή καινοτόµων προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας με προσήλωση στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή».